Att äta eller icke äta

Jag klarar av att äta ypperligt lite mat under flera dagar. Men jag vet att sen kommer hetsdagarna så det blir bara plus minus noll hela tiden. Nu är det ca 5 veckor kvar tills skolan börjar, och jag vill iallafall se lite förändring!
Jag ska köpa ett nytt gymkort den här veckan och sen ska jag träna minst 3-4 dagar i veckan.
Jag tänker inte ha normala matvanor med 5 mål om dagen.
Tänker äta kanske en frukt till frukost,försöka undvika lunch och sen sallad till middag. GI-mat endast!
Godis måste jag sluta äta, blir så uppblåst så det är ändå inte värt det. Jag är laktosintollerant (tror jag) så mjölk dricker jag inte, kanske lite fil någon gång.
Måste rycka upp mig och bli sund.

Målet just nu är att kunna köpa ett par jeans i storlek 27. Vet att jag kan lyckas.
Middag idag ~ kycklingsallad (majs,oliver,kycklingbitar,gurka,tomar,paprika) typ en lite mindre än en vanlig portion.

Äter ett äpple till kvällsmat nu, har även köpt grönt té med ingefära och citron, bra för magen och förbränningen :)




Kommentarer
Postat av: Maja

Lycka till :(

2008-07-22 @ 04:18:21
URL: http://twoin0ne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0