Mat

Är helt otroligt att jag har gått upp 3 kg typ på mina två veckor utomlands. Men det var för att jag inte kunde välja själv vad vi skulle äta + att ja inte ville vara oartig. det var vit pasta, fettiga såser osv..........

jag väger 65 är 175 cm lång. helt sjukt. har alltid vägt 63 iallafall.
Men nu får jag ta tag i mig själv.
frukost - 2 plommon
lunch - kycklingsallad från sandys
middag - 1 kycklingfile med wokade grönsaker och bönor.
"fredagsgodis" - två morötter med egengjord dipp (lite gräddfil, sweetchilisås citronpeppar citron.)

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan KOM IGEN NU.
smal?
smal!!

Kommentarer
Postat av: isabelle

Klart du klarar det :)

2008-09-06 @ 20:48:29
URL: http://myskin.blogg.se/
Postat av: Anonym

herregud.. Nu får ni ju sluta :( Jag menar alla ni som bloggar om kampen att vara underviktig. DET ÄR LÄSKIGT! Man ska ha "love-handels" eller hur stavas det? Och man ska vara HÄLSOSAM inte UNDERNÄRD. Snälla sträva inte efter att vara pinne. Sträva efter hälsan och skit sen i vikten.

2011-07-23 @ 13:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0