Power to the people

Nätterna är jobbigast, jag har upptäckt att jag verkligen måste äta innan jag går och lägger mig.
Så idag eller imorgon får jag köpa a-fil och osockrat müsli. När jag gick i 9an så gick jag ner ungefär 10 kg och var grymt smal. Då hade jag det lite jobbig i skolan med mycket tjaffs och bråk.
Då kunde en dag se ut vad jag kommer ihåg:

Frukost ~ ingenting/ frukt

Lunch ~
Ingenting/ en frukt/eller lite lunch med sallad och lite gryta eller vad det var. aldrig kolhydrater. väldigt små portioner.

Middag ~ Det som bjöds, men aldrig pasta eller potatisen. Åt några bönor,lite sallad och någon charkprodukt.

Kvällsmat~
Ganska stor portion fil med osockrat müsli.
Sen åt jag mycket äpplen och drack ingen cola, inge ens cola light. Jag kommer inte ihåg alkoholen men jag vet att jag drack men kanske inte lika mycket som nu =/

Och inget socker alls
. Inte ens i mat, tittade alltid på innehålsförteckningen eftersom till och med nyttiga biffar eller röror innehåller socker.

+ Att jag gick många långa promenader på 1,5 h varje dag nästan. Och sen gymmade jag ganska mycket.

Då nådde jag mitt mål och jag var nöjd. Detta kan jag klara. behöver bara hitta viljan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0