BIKINI

fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyfan
fyfan!

att pröva en bikini i ett omklädningsrum med inte så smickrande strålkastar-ljus. trevligt....
Jag har verkligen försummat alla svettiga träningspass för att äta bullar i soffan med min pojke.
fan, för ett tag sen tyckte jag att jag såg BRA ut i bikini.
Då var det klargjort då. kommer ligga i obekväma ställningar på solstolen för att inte låren ska se brutala ut.
men det är bara mitt fel, att jag inte började tidigare. Det här får man för att man äter choklad till frukost.
Men nu är jag äcklad, äcklad av mig och min kropp. Har helt tappat aptiten. kanske bäst så också.
igår åt jag några kakor och bullar som sagt, fick ångest åt sen ett äpple till middag that´s it!
idag har jag ätit ett äpple och en nektarin + ca 1/4 gurka.
Sen druckit kaffe utan mjölk,citronvatten och grönt té. är inte ens hungrig. är bara less


hon äter inte choklad til frukost iallafall

Kommentarer
Postat av: E

tack så mycket, roligt att höra :)

ush, det är verkligen hemskt att prova bikini. men jag tänker såhär; om jag sköter mig nu kommer jag kanske jag inte behöver skämmas så otroligt mycket i slutet av sommaren iallafall.lycka till!

2008-06-25 @ 00:20:40
URL: http://theblackberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0