bullar

japp jag har ätit så mycket onyttigt i ngn vecka nu så varje morgon när jag vaknar så är jag så jävla sötsugen!!!! fan.
tog två små bullar inann jag åkte till jobbet. Sen hände det äckligaste. Innan jag skulle jobba så köpte jag en påse kanel gifflar och ett paket kakor maryland. Jag åt kanske 5 kakor och 3 bullar. Nu har jag ÅNGEST. vad håller jag på med. jag kallsvettas och har sån jävla ångest just nu.
jag ska ta på mig bikini om 1 vecka och jag trycker i mig bullar???

Mitt gymkort är slut också. fan det får bli promenader.
Men vet inte om jag ska sluta äta helt, och kanske bara äta 2 äpplen och lite middag om dagen, för det brukar funka.
Jag måste bara sluta äta godis och kakor! jag vet att jag kommer tacka migsjälv en vacker dag.
jag klarar typ inte av master cleaner metoden måste äta lite. fasta är inget för mig.
nu tänker jag bara dricka mitt té och ikväll går jag en promenad från jobbet och sen äter jag en frukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0