HAVREFRAS?!

Igår åt jag ingen lunch och ingen middag, blev två äpplen! Men sen sov jag hos pojkvännen och han gör mig alltid så glad och avslappnad, och när jag är glas och avslappnad så bryr jag mig inte, eller hur ja ska förklara det.
Men iallafall så åkte hanoch köpte godis, men  jag åt faktiskt inget :) Men sen vid halv ett på natten kunde jag inte sova så jag tog en skål med fil och råghavrefras...japp tyvärr! men det kanske inte var så farligt...jag vet icke!
Iallafall, idag har jag bara druckit massa citronvatten, ätit en mandarin och rökt i solen! Känns bra, citronsaften gör mig verkligen inte hungrig!


Min startvikt är 63 kg och jag är 175 cm lång.
Det jag hatar just nu är mina lår och mina lovehandles.
Annars är jag ganska nöjd, visst kan allt förbättras men men..

När jag ställde mig på vågen för typ 40 min sen så vägde jag 61,1 kg... :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0