I am strong?

Börjar känna mig STRONG faktiskt ;)
De senaste dagarna har jag inte kunnat sova förens vid 2-tiden, och får alltid panik eftersom jag ska jobba dagen efter. Men det är så att min mage bubblar och ropar på mat! Igår tänkte jag ge efter, tänke tanken "men lite spelar ingen roll" och jag höll i muslipaketet och mjölken halv två i köket igår.MEN sen tänkte jag att det är inte värt det, skulle få ångest och hetsa så jag tog en nektarin. Fick lite ångest ändå, fast jag somnade iallafall sen :) Hatar nätter!
När jag vägde mig imorse (jagvet jag borde inte väga mig varje dag) så stod vågen på 60,1 som förut. Men är glad att det håller i sig.

Fast jag har ett problem, eftersom jag inte ätit mat på typ 6 dagar nu så när jag kommer till cypern kommer jag iallafall bli tvungen att äta vanlig mat till lunch ibland, och absolut till middag, och då kommer jag antaligen gå upp =( Men ska inte äta godis, inga goda kakor på stranden. Inte ens glass =o
Kommer att dricka lite vin antagligen när jag och pojken går ut på stan på kvällen, det får bli mitt godis.

En som vi åker med har faktiskt anorexia, fast hon börjar bli frisk. Hon har varit inne på en klinik och börjar gå upp lite. Tänker titta på henne vad hon äter, hon är sjukt smal, men ja tycker hon är snygg.

Något som jag är väldigt långt ifrån just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0