Me

Dagen har gått bra. Mamma märkte inte ens att jag inte åt middag. Vi har inte ätit tillsammans hela familjen på evigheter, alla kommer hem olika och vi köper mest hämtmat. Det är ju posetivt och gör detta mycket lättare.
Var precis ute och gick i 45 min, var rädd ett tag trodde jag skulle bli våldtagen! Det tror jag nästan alltid, jävla samhälle!
Sen damsög jag hela huset, för då skulle jag få 500 kr till resan av mami :)
Nu ska jag titta på satc och seinfeld och dricka grönt té och vatten. Känner mig icke hungrig.
Har btw börjat med äppelcidervinäger vid varje frukt eller vad jag nu äter. Tablettform, tog 3 st idag.

Måste bara påminna mig om mitt matintag idag:
1 mandarin
10 jordgubbar

wiiiiio :) föresten så står vågen på 60,9 nu och jag har bra hållit på i 5 dagar. JaJa det är vatten kanske, men vadå det syns ju också lite!
Nästan 3 kg ! nattinatti!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Det är ju bra :) Hade ingen aning om det tidigare, trodde som många andra att det var tvärteom.

2008-06-27 @ 02:40:27
URL: http://ravissant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0