Ont PÅ magen

Ibland är jag konstig. Igår tittade jag på superzise VS superskinny, vilket är ett mycket bra program :) Men en tjej där skulle ju testa olika metoder att få bort fett på kroppen, och en metod var att en massör masserade hennes mage som skulle stimulera tjocktarmen. Hon fick ju bort hela 7 cm runt midjan, så jag la mig ner i sängen och började massera min egen mage. haha inget hände men idag har jag väldigt ont på ett ställe eftersom jag knådade så hårt. Haha...
Jag gick ut på en powerwalk i 45 min efteråt istället och sen åt jag ett äpple på natten, var så jädrans hungrig!

Nu sitter jag på jobbet och dricker grönt té, och ska äta en satsumas och en äppelcidervinägertablett till brunch.
Måste bara tipsa om att äta mandariner egentligen då de innehåller endast 23 kcal medans satsumas 42 kcal, hur kan det vara så, ser ingen skillnad på dem! FAN att jag köpte satsumas...aja nu vet jag iallafall det 
Det är så grymt tråkigt här, men en rolig sak var att bullarna och kakorna jag hade köpt i måndags och lämnat här på jobbet hade hon andra som jobbat här helt smockat i sig såg jag nu..Pinsamt att äta upp någon annans, även fast jag inte vill ha dom haha ;)


Lindsey är igen bra inspiration dessa dagar,  flubby ?
Kanske inte borde klaga eftersom mina lår ser precis ut sådär MEN iallafall äter jag inte hamburgare




 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0