Självkontroll

Vaknade vid 12 idag, var helt slut. Igår shoppade jag i några timmar, ser det som ganska bra motion också faktiskt, min kropp värkte efter haha :)
Min mamma hade köpt lunch till mig idag, det var kyckling med grönsaker i någon sås. Jag satte mig med tallriken och lådsades äta sen åkte mamma iväg så jag slängde allt.
Drack vatten och tog en cigg för att bedöva att magen var lite hungrig. Nu sitter jag här med en kaffe utan mjölk med lite kanel på.
Till frukost åt jag ett äpple. Är riktigt nöjd att jag slängde maten, det skulle jag inte gjort för ett tag sen, never!
Bara några dagar kvar tills jag åker, ska försöka få bort några kg snabbt! Eftersom jag får uppsväld mage när jag äter onyttigt så kommer nog magen att se lite plattare ut även om jag inte är smalare på stranden. hoppas iallafall.
Varje dag när jag vaknar så känner jag på mina höftben, älskar att känna dem sticka ut, jag börjar bli besatt känns det som, and it feels gooood :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0