Svag

Känner mig mig utpumpad. Antagligen för att jag icke äter som jag brukar. Men måste säga att jag känner mig ren och fräsh i kroppen nu. Känner verkligen att jag inte ätit godis/skräpmat :)
Sen så syns det lite på kroppen nu. Imorse stod vågen på 59,8 vilket är underbart :D Dert kanske inte håller i sig till ikväll men att bara äntligen får se den där femman är så mycket värt!
Tänk, idag har jag hållit på i en vecka och har gått ner (vattenvikt whatever) nästan 3-4 kg :) Nu jobbar jag sista dagen sen är det pressa i solen som gäller = solbränna slankar till figuren
Brunch: Citronvatten och ett äpple + en äppelcidervinägertablett



Kommentarer
Postat av: Anonym

nicole är så fin. Vill ha allt, kroppen..

2008-07-01 @ 20:13:48
URL: http://oceancrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0